business and pleasure

Vet ni vad som är komisk? Jo, alla val man har i livet. 

Vet ni vad lösningen är? Jag tar allt jag får, väljer helt enkelt inte. 

Efter ännu ett tufft förhandlingsmöte som tog hela dagen, kommer jag in på mitt hotell i Stockholm. 

En snabb dusch, smörjer in mig med min VS Midnight Dare, en doft som påminner om alla mina vilda nätter i Vegas. På med en enkel klänning och begär mig ner till baren. 

Känner mig lite stygg så inga underkläder behövs. 

 

Det är något med mig, män i kostym och maktbalansen. Vinner jag så blir jag kåt och i min fantasi ser hur hela rummet omvandlas till en orgie där alla njuter av alla.

 

Lämnar jag en förhandling som en icke vinnare, blir jag också kåt, men sugen på en revenge sex. 

Idag var jag inte nöjd med hur mötet slutade. 

Gick fram till baren och bad om en Bloody Mary. Lutade mig fram lutad mot baren och medvetet puttar jag ut rumpan lite extra. 

Tittar mig lite elegant runt för att se hur marknaden ser ut, nu börjar kvällens förhandling och denna gången ska jag lämna som vinnare. 

" Vad är jag sugen på ikväll?" känner törsten av hämnd-sex. Om inget annat så behöver jag lunga ner mig inför en perfekt natts sömn. Det hjälper alltid om jag kommer. Gärna flera gånger. 

Sitter på barstolen med benen i kors och viftar lite med ena benet. Mina svarta Loubs, de har sett mycket i livet. 

"Varsågod" säger bartender och jag läppjar på min drink.  

Jag leker lite med sugröret i munnen innan jag släpper det helt.

”Jobb eller nöje?” frågar den kostymklädda herren, doftar en stark herrparfym och välkammade gråsvart hår.

” Måste jag välja?” svarar jag med ett leende och fuktiga ögon som redan har börjat se resten av kvällen.

”Absolut inte. Får jag bjuda på en flaska? ….” och den första Cristal flaskan poppade och hela stället kunde höra oss skratta högt. Han var både rolig och trevlig. Väldigt fin och behaglig att titta på. Alla anledningar till att få min vilda sida växer mer och mer …

Vi bestämmer att slå oss ner i en soffa. Flyttar från barstolarna och jag sätter mig elegant och smidigt vid hans sida.

Ena foten över hans och lutar mitt huvud in mot hans famn. Sakta lyfter upp huvudet mot hans öron samtidigt som min hand närmar sig han kuk. Jag känner hur den snabbt reser sig och jag hör mig själv viska i hans öron ” Ta mig bakifrån inne på toan … ”

När jag tittar på hans läppar så är leendet borta och en förvånad men kåt uppsyn fyller hans ansikte. 

”Men vi kan väl flytta upp till min svit? ” säger han.

Jag svarar ”dig vill jag bara ha på toan, inget mer är intressant, följ bara efter mig … ”

Inne på toa försöker han kyssa mig men jag vill bara känna hans hårda och grova kuk. Vänder mig om och sätter händerna på handfatet, drar upp kjolen och hör hur gylfen öppnas. Han kan inte sluta berömma min röv som putar så lockande framför honom. Känner att hans kuk är stenhård och fuktig mellan mina skinkor.

Tar hans hand så han håller i håret. ”Dra mig i håret!!” viskar jag bestämd och sär på mina skinkor så anal hålet öppnar sig.

Vänder mig och tittar honom i ögonen ” spotta i min röv! Vill att du ska knulla mig i röven nu!” …

 

Kyss på .. 

WetDreams©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0