Straff eller födelsedagspresent

På väg till killens arbetsplats, träffar jag hans kollega. Han skulle också in och ha ett möte. Jag och killen skulle träffas runt kl två, men jag var där lite tidigare. Jag går upp och knackar, men där är ingen som öppnar.
Frågar kollegan om han har nycklar, men dom hade han glömt. Så ingen av oss kunde komma in.
"Men vi skulle ju träffas kl två och han sa att han skulle va på jobbet" sa jag förvirrat till kollegan.
"Jag ska ringa och kolla var han är" Svarade kollegan.
"Han är på väg hit sa han, så han kommer när som", hade min kille berättat för honom i telefonen.
Då börjar jag som en tjej fundera på vad det hela handlar om? Skulle han inte va på jobbet redan? Öppnade korridor fönstret och böjde mig ut för att se ut på gatan.
"Vad har du på dig egentligen under kappan??, är de bara de strumpbyxorna och inget annat?" frågade kollegan, ganska nyfiken.
" Det undrar du va? Har faktiskt BH, tänkte överraska honom, visste inte att han skulle överraska mig!" Sa jag men det kändes inte bra i magen! Skulle han vara otrogen eller??
" Jag fyller faktiskt år idag, tycker faktiskt jag förtjänar se lite" sa kollegan försiktigt.
Jag kramade han lite extra porrigt, tryckte ut brösten och lät hans händer går ner om de ville. Det fick mig iaf att inte tänka på killens frånvaro och anledningen till den.
Kåt som jag brukar vara, tittade jag honom i ögonen och sa " tycker du ska få se lite", öppnade kappan och lät hans hungriga ögon njuta av presenten.
"Vill bara att du ska vända på mig och stoppa in den så djupt och långt du kan. Vissa måste lära sig en läxa och jag hade glömt din födelsedag helt!"
Och det blev precis som jag hade sagt till honom, kände bara att hans kuk gled in i min våta fitta och då var allt bekymmer borta. Min kille får vara var han vill.
Jag vred på mig hastigt och gick ner för att smaka på min egen fitta, sen slickade jag hans kuk ren och sög av den som bara jag kan och han kom långt ner i min hals.
"Jag har alltid drömt om din fitta, tack för att jag äntligen fick känna hur våt och trång den är" samtidigt som han gick ner och ville han så gärna smaka på allt som rann ut från mitt omotståndliga fitt hål! 

Ingångsdörren öppnades och min kille kom in med en påse med två bananer och en loka.
Var inte oroliga, vi hann avsluta så att han inte märkte nåt.

"gick bara och köpte lite gott" sa han, och kysste mina ny knullade läppar!

Kyss på ...
WetDreams©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0