Kort om mig!!

Hej,


Efter tre års paus är jag tillbaka här igen och ska försöka skriva så mycket som det går.

En 25årig tjej, som försöker skriva om allt det där förbjudna som inte brukar hända på en vardag. Allt möjligt under kategorin taboo, som ge dig den härliga magkänlsan för att vilja ha mer eller fler ;)!! 

Som de flesta andra, har jag ett vardags jobb, jag har mina hobby, mina vänner, familj och en underbar man som är väldigt oemotståndlig (för det mesta iaf, vi har ockå våra kristider förstås!!).

En elegant, ganska modemedveten tjej på jobb och vardag men älskar att vara en hora i sängen. Ja, jag älskar sex, men med lite gränser!!

Skulle jag få välja vad jag vill jobba med, så hade jag velat tillfredställa alla män och ge dem chansen att uppleva allt de går miste om. Men om jag få betalt för att ha sex (eftersom jag vill ha det som ett jobb), då är jag en prostituerad!! 
Men jag respekterar alla er kvinnor inom det yrket (så länge det är inte tvång, kriminalitet och annat inblandat), så hade aldrig kunnat ha sånt lyx liv, pga personliga skäl. Men jag ser upp till Er och kommer alltid drömma om mina egna 100%Me filmer, med bara vild porr. 

Hur som helst valde jag att gå på högskola, utbilda mig och jobba med nåt som var mycket mindre omtyckt än sex. Vid sidan om skaffade jag mig lite modelljobb, då tackvare mina härliga kvinnoformer så klassas jag som en GlamTjej. Men återigen, inte ens modelljobbande och mitt jobb går ihop, därför måste till och med de få timmarna framför kameran med bara trosor läggas ner.

Då blir bloggandet och drömmarna kvar, som ingen kan ta ifrån mig.

De flesta kommer nog komma ihåg mig och mina texter, tro mig jag har saknat Er allihop.
Till mina nya vänner kan jag säga att det mesta här är fantasier av hög kvalitet, känn dig fri att berätta du med om det lilla extra som du vill och inte kan, eller kanske till och med kan och gör dagligen.

Jag hittade min MrRight för ung. tre år sedan, därför valde jag lägga ner skrivandet och hålla mig till min man. Tro mig eller ej, det kändes som någon slags otrohet, men nu med facit i handen, vet jag han älskar detta. 

Jag hittade min MrRight för ungefär tre år sedan, därför valde jag lägga ner skrivandet och hålla mig till min man. Tro det eller ej, det kändes som någon slags otrohet, men nu med facit i handen, vet jag att han älskar detta.

Jag saknar skrivandet väldigt mycket, och vet ni vad, man kanske kan drömma och ha ett förhållande (eller??, det lär vi märka inom kort).

Vill ni veta mer om mig, så får ni gärna skriva, men nu tycker jag att vi ska börja med det roliga, jag skriver och ni hjälper mig utvecklas. Det blir väl jättekul!!

Namn på personer, platser och annat i berättelserna är påhittat, för att skydda de oskyldiga !!


Kyss på ...
WetDreams©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0