Otrogen, inte alltid så illa

För några år sedan fick jag bekräftelse på att mina magkänslor hade rätt, min kille var otrogen.

Gick ner från trappor i huset och välkomnade hem min älskling.
"Haft det bra på jobbet?" Kysste jag honom på kinden, och sniffade in stanken av otrohet.
"Mycket att göra nu, det blir många övertider!"
"Jag har hunnit att fixa en överraskning till dig som jag vet att du kommer älska!" Jag kysste honom sakta och drog ner gilfen. En kyss på kuken och könslan var bekräftad. Känslan av att hans kuk har precis varit inne i nån annans fitta fick mig att bli ännu blötare i fittan.
"Jag vill ha kuk älskling, jag har saknat dig och vill bli knullad" Tog av mig min BH och band fast honom lätt på stolen med BHn. Hans styva kuk börjar resa sig sakta.


Nu ska vi binda fast dig, sen byter jag om och snart får du se din övrraskning. samtidigt som jag tog av hans kläder och fick honom blir galen kåt och vild. 


Jag satt mig på han och började leka med min fitta, "hör du så blöt hon är, du kan inte bara jobba och låta henne vara så kåt i så många dagar". Tog av mina blöta trosor och stoppade in de i hans mun. Överst satte jag en tejp, vilket började väcka lit oro i honom. 


Nu ska du SE hur det känns och sätta på andras kvinnor, kom in killar skrek jag högt. 


Nio nakna killar, kom in.
"Tro mig det var många timmar övertid jobbande för att hitta alla dessa gentleman. Jag har också jobbat övertid." Sa jag till honom arg.  


En efter en började jag suga av killarnas kukar. Jag spottade på varje och tvingade de doppa in kuken så långt in som det går.  
"Knulla mig i munnen killar, för min man har mycket på jobbet."
"sug nu din hora" Skrek en av killarna
"var det därför du skaffade dig en annan fitta, för jag var för vild för dig" vände jag huvet mot honom, sittande på knäna och dessa män framför mig. 

......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0